• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån, snart dags!

glomskaekorren

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 November 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
32
Poäng
137
Jag tror faktiskt du kan räkna med ett samlingslån. Tror att det absolut inte är några problem. Bra inkomst sett till summan du vill låna. Och ditt kreditbetyg kommer nog vara bra då också. Nystart (och remember) är för högriskkunder och kommer nog inte vara aktuella för dig. Du får nog bättre erbjudanden än så.
Tack, håller verkligen tummarna! Kommer med en ny uppdatering i mitten av april och i slutet när uppdateringen skett samt ff försvunnit. :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Elleeee

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
10 December 2022
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Behöver lite råd angående hur jag ska göra vid ansökan: Jag ska snart ansöka om ett samlingslån, vill samla 300 000 kr varav 100 000 utanför uc. Jag vet inte om jag blir beviljad, har mycket bra kreditbetyg men 690 blanco och 350 inkomst. Men jag vill samla för hela beloppet, borde jag ansöka om 300 med en gång eller istället 100 för att inte bankerna ska neka mig per automatik när jag söker via lendo?
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Behöver lite råd angående hur jag ska göra vid ansökan: Jag ska snart ansöka om ett samlingslån, vill samla 300 000 kr varav 100 000 utanför uc. Jag vet inte om jag blir beviljad, har mycket bra kreditbetyg men 690 blanco och 350 inkomst. Men jag vill samla för hela beloppet, borde jag ansöka om 300 med en gång eller istället 100 för att inte bankerna ska neka mig per automatik när jag söker via lendo?
Samla allt. Även om det blir lösen på hela beloppet. Så länge det inte är inkasso löser de flesta banker även lån utanför UC.
 

glomskaekorren

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 November 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
32
Poäng
137
Nu gick jag från 5ff till 4ff, betyget gick från 4,6 till 3,6. Ligger äntligen inom ramen för BRA. Nu blir det spännande att se vad som händer med betyget när nya inkomsten uppdateras i mitten av April och ytterligare 2 ff försvinner 22/4! :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp